Víkend

21.10.2008 17:40

Tak víkend byl pro mě velmi náročný.

V pátek jsme byli volit a pak na dlouhé procházce přes Bystrcký les až na přehradu.

 

 

V sobotu jsme vyrazili jako pozorovatelé na NVP BRNO, potkali jsme spousty a spousty nejen psích kamarádů.

 Anky dováděla, pošťuchovala no parádně si to užila!

 

Všechny fotečky jsou zde lajda.rajce.idnes.cz/Vystava/

Časem přidám i videa.

 

 

K večeru jsme šli na veterinu mimo jiné na očkování na vzteklinu, tak jsme vše vyřešili a jdeme na nákup a koukám že Anky se nějak ošívá a má na hlavičce takové jakoby bouličky,tak se na ní podívám pořádně a ona má úplně červený napuchlý oči a vůbec celá je napuchlá a bouličky se zvětšují a rostou,tak mně hned napadlo že je to alergie na tu vakcínu,tak volám doktorce a valím za ní na protilátku,tak dostala druhou injekci,úplně vystresovaná Anky se furt škrábala,jelikož to asi dost svědilo. No obličej měla úplně nateklej! Bylo to hrozný měla jsem strach co se to děje a myslím že Anky taky! Pak jsem si uvědomila, ještě že jsme ju nenechali doma a nešli sami na nákup,tak to nevím co by se stalo 8-|
To mně dává ponaučení, že po očkování nikdy nenechávat Anky samotnou!!

Tak takový byl náš víkend :D